2006-05-19

Tiden går men livet står stilla!!!

Imorgon är det Eurovision, hur stort Sverige fan jag är så går det inte annat säga, Heja Grekland. Den låten är helt enkelt bäst!!

I onsdags hade vi i Gävle vårt första avdelningsmöte sedan jag blev ordförande. Jag är säker på att det kommer bli ett underbart år med den styrelsen i Valarbetet.

Sedan man skrev sist har mycket hänt som man aldrig trodde skulle vara möjligt. Där CUF-stämman i Örebro såklart var höjdpunkten. Jag fick för första gången igenom något som jag yrkade på i feminist-debatten, Jag fick igenom att CUF skulle se kritiskt på utbredningen av tobaken i Världen. Detta trodde jag aldrig skulle vara möjligt, förra året då man blev överkörd av "rökande feminister", men skam åt den som ger sig.

1 Comments:

Blogger Anders W Jonsson said...

Bra att CUF stämman blev lyckad. Vill på detta sätt utanonsera ett roligt jobb från 1 aug till sista september. Kan Det finnas någon som läser den här bloggen som kan vara intresserad

20 maj, 2006 00:25  

Skicka en kommentar

<< Home