2006-09-11

Mindre en vecka kvar

Idag har det varit mycket.
Det har varit Landsting debatt på Stortorget i Gävle mellan alla 8 landstingspolitiker. Många var där och tittade och lystnade, och det var inte endast de närmast sörjande utan även många Gävlebor och tidningar som stod och noterade vad politikerna med Björn Brink i täten.



Jag var även med i radion idag, om hur vi har laddat inför sista veckan. Roligast vinner ... Ända in i kaklet...

Sedan har jag packat alla Centerpartiets alla valsedlar till Gävle kommun. Det blev vist några stycken. Nästan 160 000 stycken.

2 Comments:

Blogger Cecilia said...

Attans! jag trodde valsedlarna var spännande paket jag hade blivit utan! :O
trodde påsarna var spännande centerinslagningspapper runt. :P

14 september, 2006 01:07  
Blogger Henrik Björkman said...

Nej, det är fan inte en vecka kvar. Det är över för länge sedan. Jag vet att det kan vara svårt att inse det men det dröjer fyra år innan det blir val igen.

28 oktober, 2006 22:51  

Skicka en kommentar

<< Home